Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Блог настаўніка кітайскай мовы

Актуальнасць вывучэння кітайскай мовы ў школах Рэспублікі Беларусь абумоўлена цэлым шэрагам прычын:

ростам цікавасці да Кітаю, яго эканоміцы, гісторыі, культуры ў сувязі з імклівым развіццём КНР;

паспяхова развіваюцца ў апошні час адносінамі паміж Рэспублікай Беларусь і Кітаем;

развіццём турызму ў КНР, усё большай «адкрытасцю» кітайскага грамадства;

актыўнай міграцыяй кітайцаў;

навучанне кітайскай мове перасьледуе комплексную рэалізацыю практычнай, адукацыйнай і раз мэтаў.

Практычная мэта мае на ўвазе фарміраванне ў школьнікаў камунікатыўнай і лінгвакраязнаўчых кампетэнцый. Гэта можа быць дасягнута за кошт стварэння ўмоў для маўленчай практыкі прадуктыўнага (маўленне, пісьмо) і рэцэптыўны (аўдзіраванне, чытанне) планаў.

Развіваючая мэта адказвае за развіццё лагічнага мыслення, розных відаў памяці, уяўленні, індывідуальных здольнасцяў, агульнавучэбных уменняў.

Агульнаадукацыйная мэта мае на ўвазе пашырэнне агульнакультурнага далягляду школьнікаў, фарміраванне ў іх актыўнай асабістай пазіцыі.

Такім чынам, навучанне кітайскай мове ставіць сваёй задачай падрыхтаваць камунікатыўна-кампетэнтных вучняў, якія валодаюць гутарковай кітайскай мовай.

У працэсе авалодання кітайскай мовай вучнi павiнны:

1. Разумець гаворку настаўніка і праслухаць моўны матэрыял.

2. Чытаць, разумець і пісьмова перакладаць на родную мову тэксты.

3. Напісаць пераказ, выкарыстоўваючы вывучаны моўны матэрыял.

4. Перакладаць тэксты на кітайскую мову.

Матэрыялы:
Асаблівасці кітайскай мовы    Кніжная паліца   Чат з вучнямі